kembali ke blogspot

ye betul.

saya kembali ke blogspot. atas faktor kos dan penjimatan (hosting, etc..), saya buat keputusan untuk kembali (aktif) di thematchek.blogspot.com

after all, ia percuma dan paling penting. blog adalah tentang isi, bukannya mekap semata.

saya juga ada menulis di medium pada pautan https://medium.com/@matchek

yang tu lebih kepada 'matang' material, dan tak pop macam kat thematchek blog yang saya tulis sejak ~10 tahun lalu.

well, nak announce juga, saya akan cuba guna "saya" moving forwards. mungkin dah takde dah 'kau, aku'..sebab 'kau, aku' ni bunyinya macam saya bagus, but hey, I am not...I am no better than anyone else.

kita dicipta sama, seimbang. and Allah is the Great. Bukan saya, bukan kita.

hey, I am 34 year old dude now!
hidup saya dah hampir ke hujungnya. dan episod "life for fun" sepatutnya dah jadi history. tersimpan tanpa perlu diingat2 sangat lagi.

saya akan kembali.

In Sha'alLah :)



matchek,
0903am, 5 June 2020.

Comments

Popular Posts